MELD DEG INN I VÅR KUNDEKLUBB
FÅ 10% PÅ FØRSTE KJØP
*Kupongen er gyldig i 14 dager etter innmelding og kan ikke brukes på allerede rabatterte varer eller gavekort.
meld deg inn her*Kupongen er gyldig i 14 dager etter innmelding og kan ikke brukes på allerede rabatterte varer eller gavekort.
meld deg inn her*Kupongen er gyldig i 14 dager etter innmelding og kan ikke brukes på allerede rabatterte varer eller gavekort.
meld deg inn her
The Thief – Tjuvholmen, Oslo
Da THE THIEF åpnet sitt lekre lille spa var alle rom helt hvite. Selv om behandlingene er fantastiske var atmosfæren kjølig og klinisk, og langt fra imøtekommende. Eske fikk i oppdrag å skape en varm og luksuriøs stemning som fikk kundene til å føle seg avslappet og forkjælt. Ved bruk av strukturelle silketapeter, mørke, dype farger på vegger og tak og deilige pledd i alpakka-ull ble rommene forvandlet til små kapsler av velvære.
The Thief – Tjuvholmen, Oslo
Da The Thief åpnet sitt lekre lille spa var alle rom helt hvite. Selv om behandlingene er fantastiske var atmosfæren kjølig og klinisk, og langt fra imøtekommende. Eske fikk i oppdrag å skape en varm og luksuriøs stemning som fikk kundene til å føle seg avslappet og forkjælt. Ved bruk av strukturelle silketapeter, mørke, dype farger på vegger og tak og deilige pledd i alpakka-ull ble rommene forvandlet til små kapsler av velvære.
Nødvendige cookies bidra til å gjøre en nettside brukbart ved at grunnleggende funksjoner som side navigasjon og tilgang til sikre områder av nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Preferanse-cookies gjør et nettsted i stand til å huske informasjon som endrer måten nettsiden oppfører seg eller ser ut, som ditt foretrukne språk eller den regionen du befinner deg i.
Statistikk-cookies hjelper eiere til å forstå hvordan besøkende kommuniserer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.
Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.