MELD DEG INN I VÅR KUNDEKLUBB
FÅ 10% PÅ FØRSTE KJØP
*Kupongen er gyldig i 14 dager etter innmelding og kan ikke brukes på allerede rabatterte varer eller gavekort.
meld deg inn herKunden har 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov. Returneres varen tilbake til oss skal den være hel, ubrukt og i originalemballasjen innen 14 dager etter mottagelsen. Eske Interiør AS er ikke ansvarlig for ev. transportskader ved retur, så husk å pakke varene godt. Innvending emballasje er viktig. Kunden må selv dekke eventuelle fraktkostnader for returen.
Returer sendes til Eske Interiør AS, Pilestredet Park 31, 0176 Oslo.
Ønsker du å angre kjøpet, ta kontakt med oss på webshop@eskeinterior.no. Husk å fyll ut angrerettskjema som er sendt til deg på e-post. Er vilkårene for angrerett oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen. Pengene vil bli ført tilbake til din konto i løpet av 3-5 arbeidsdager, avhengig av hvilken bank du har. I fellesferie, jul og påske beregner vi maks 2 uker.
Kjøperen er selv ansvarlig for å oppgi korrekt navn, leveringsadresse og mobilnummer. Hentes ikke pakken innen 14 dager på postkontoret, blir den returnert til oss. Må Eske Interiør sende pakken på nytt pga ukorrekt leveringsinfo eller uavhentet pakke, må kunden selv betalte gebyret.
Vintagevarer selges som de er, vær oppmerksom på at denne type vare kan ha en del slitasje eller patina, og vil ofte ikke se ut som en ny vare.
ENKELTE SALGSVARER, MADE TO ORDER VARER OG UTSTILLINGSMODELLER er det ingen returrett på.
Du har rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en produksjonsfeil. Kontakt oss på webshop@eskeinterior.no eller kontaktskjema under. Legg ved tydelige bilder av produktet. Vi vil i første omgang bytte varen mot en ny, men er varen utsolgt betaler vi det fulle beløp tilbake. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:
1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
2. Send en mail til webshop@eskeinterior.no med bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e) samt ordrenummer.
3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.